יעליק

 

אני נזכרת בך כל-כך הרבה.

בכל פעם שאני פותחת את ארון-הבגדים, שתפרת ותיקנת לי. אפשר היה לבקש ממך כל שגעון ודמיון בתפירה. היית מקבלת במאור פנים, מנסה ומצליחה. היית דייקנית מאד ושמחה לשביעות הרצון. היה נעים לבוא אליך.

אהבת דברים יפים, בגדים, צמחים, הצגות, קונצרטים. בשנים האחרונות היתה בך מודעות לגוף. התעמלות ובעיקר יוגה, שבה מצאת מרפא לנפש.

הנהיגה נתנה לך המון בטחון ועצמאות.

בנפש חפצה היית מסיעה בחורות שלא נוהגות, הן לסרטים והצגות וגם לחולים ולבתי-חולים.

כשכבר היית חולה, לא אשכח, אחרי מות יוסל׳ה, אמרת: עכשיו תורי, ולא עבר הרבה זמן והלכת מאתנו באמצע החיים.

יהי זכרך ברוך.

 

נירקה